پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228408
کشورهاي متجاوز دوست دارند گروه‌هاي تکفيري رشد کنند اين نشانه کوته فکري آنهاست
تاریخ انتشار : 1396/04/24 11:06:50
نمایش : 1993
فرمانده قرارگاه علمياتي کربلا نيروي زميني سپاه در جنوب غرب کشور گفت: کشورهاي متجاوز دوست دارند گروه‌هاي تکفيري رشد کنند و کشورهاي مسلمان را روبروي هم قرار دهند و اين نشانه کوته‌فکري آن‌هاست چون برداشت سطحي از دين‌دارند .
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار احمد خادم سيد الشهدا در مراسم بيست هشتمين يادواره شهدا شهر چليچه گفت:سلام و درود به روح پرفتوح امام خميني(ره) و سلام بر فرمانده کل قوا حضرت آيت‌الله امام خامنه‌اي و سلام و درود بر روح پرفتوح شهدا ،شهداي دشت کربلا  وخصوصا 2500 شهيد استان چهارمحال بختياري و220 شهيد شهرستان فارسان و22 شهيد به خون غلتيده شهر چليچه و سلام  ودرود به مردم شهيدپرور  و ايثارگر و سادات و پدران مادران شهدا ايثارگران خواهران برادراني که در اين جلسه حضور پيداکرده‌اند.

وي در ادامه افزود:هرگز نگوييد شهدا مرده اندبلکه آن‌ها زنده‌اند و در محضر  خدا روزي مي‌خوردند و اگر شهدا نبودند ما نيز اين‌چنين زندگي نداشتيم  و اين‌ها همه به برکت خون عزيزان ماست ،شهدا شجاع بودند ،همان‌گونه که سردار شهيد سهراب نوروزي همشهري شما اين‌گونه بود او يکي از فرماندهان شجاع و خط‌شکن و ايثارگر بود.

وي در ادامه به داستاني اشاره داشت و گفت:هنگامي‌که حضرت ابراهيم را در منجنيق  بردند همه مردم هيزم آوردند تا حضرت را آتش بزنند  وقتي‌که حضرت را در آتش انداختن همه فرشتگان و ملائک آمدند تا حضرت ابراهيم را نجات دهند  اما حضرت تنها از خدا خواست که به او کمک کند ،دراين‌بين پرستويي بود که با منقار خود آب بر روي آتش مي‌ريخت به او گفتند  چه‌کاري انجام مي‌دهي گفت به تکليف خود عمل مي‌کنم ولي مارمولکي به آتش فوت مي‌کرد و مي‌گفت مي‌خواهم آتش شعله‌ور شود  تا به تکليفم عمل کرده باشم.

وي تصريح کرد:انسان باايمان از آهن محکم‌تر است، باايمان انساني است که اگر او را بکشي و دوباره زنده کني هيچ تغييري در قلب و دل او حاصل نمي‌شود و شهدا انسان‌هاي باايماني بودند که به تکليف خود عمل کردند.

سردار خادم سيد الشهدا اظهار داشت:شهدا کساني بودند که  با دشمن برخورد کردند و جنگيدند اما از آن‌ها درس گرفتيم و اگر اين‌گونه پيشرفت نظامي داشتيم و قدرتي را کسب کرده‌ايم به برکت خون شهداست و شهدا وحدت آفرينند.

وي خاطرنشان کرد :اگر جوانان  دلير و شجاع ما به‌فرمان رهبري لبيک نگفته بودند اکنون گروه‌هاي تکفيري در خاک ما رخنه کرده بودند جوانان  دلير مابعد از جنگ تحميلي نيز به‌حکم آيت‌الله سيستاني و رهبر معظم  در سوريه،عراق با اين گروه‌ها جنگيدند تا ايران اسلامي باقي بماند و امنيت در آن برقرار باشد
وي گفت:کشورهاي متجاوز دوست دارند گروه‌هاي تکفيري رشد کنند و کشورهاي مسلمان را روبروي هم قرار دهند و اين نشانه کوته‌فکري آن‌هاست چون برداشت سطحي از  دين‌دارند .
 
وي در پايان بيان داشت : آن‌ها ايران را به پرنده‌اي تشبيه کرده‌اند که دو بال دارد. يک بال سبز و يک بال‌سرخ، بال سبز اين پرنده همان مهدويت و عدالت‌خواهي اوست، چون شيعه در انتظار عدالت به سر مي‌برد، بال‌سرخ شيعه، شهادت‌طلبي است که ريشه در کربلا دارد و شيعه را فناناپذير کرده است" شيعه با اين دو بال افق پروازش خيلي بالاست و بدن پرنده زره مردم که ولايت است آن‌ها مي‌خواند به زره حمله کنند،پس بايد زير بيرق ولايت باشيم و درس شهدا که درس وحدت است را حفظ کنيم.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html